Allmänt trött Måndag.

Usch, idag har jag varit så glömsk. Glömde bort att ta med mig sängar från pappa som vi ska ha i helgen. Glömde lufmadrassen och så glömde jag vantar och mössa. Så lyckat, förhoppningsvis kan jag flörta till mig att mamma åker och hämtar det annars vet jag inte vad jag ska göra? Jag känner mig verkligen misslyckade när det kommer till sånt. Bajsrumpa. Jag är trött och deppig.

Ska träffa en manda om en timme, vi ska ut och springa. In till Arkelstorp och tillbaka igen, tack Amanda för att du står ut med mig!

När jag kom hem idag bakade jag sirapskakor, mums fillibabba! Egentligen borde jag plugga massa NO, men jag har ingen ork till det. No prov på torsdag, om energikällor. Massa usch på det.

Men på fredag gäller det. <3

Mintmelonen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har inte läst sen här! Herregud! Ska försöka bli duktigare



Ida W.

2009-11-19 @ 22:44:41
Postat av: Alice

Sv Ida, Skärp dig för faen! :D

2009-11-20 @ 17:25:10
URL: http://mintmelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0