Bandtröjor på väg!

Hej!
Nu är Alice glad, när jag fyllde år (i augusti) fick jag bland annat pengar till bandtröjor i födelsedagspresent. Flera gånger har jag tänkt NU ska jag beställa dom! men det har bara inte blivit av, förrän nu ((:
Hade egentligen tänkt köpa en Krunegård tröja men designen vart inte lika snygg och jag har ju ändå affisch och pins snart (Tack för det Gunnar). Så då tänkte jag att jag lika gärna kunde ta några andra band då jag faktiskt ska gå runt med det på mig och då är designen ganska viktig för mig.
I alla fall blev det Florence Valentine, svenskt popband och Johnossi, ett riktigt mysigt Indie-band som jag lyssnat på i flera år. Jag är nöjd och glad!

Idag har jag gått på stan några timmar, mötte Ida och Henny så jag gick med dom. Egentligen åkte jag till stan för att ordna massa julklappar, då jag gillar att vara lite i förväg, men jag hann bara köpa en julklapp till Amanda ((: Kul var det i alla fall.
Imorgon ska jag hem till Henny där även Ida kommer vara, vi ska spela massa! Mys :D
Men nu ska jag ta en lång varm dusch sen ska jag göra pannacotta, typ världens godaste efterätt.
Hoppas du haft en lika bra dag som jag! (och att du sluppit den fruktansvärda smärtan i armen som håller i sig även dagen efter sprutan)
Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0