Bästa helgen i världshistorien.

Alice Moa berglund har ungefär haft världens bästa helg.
Tre helt underbara personer har tagit sig ner till kalla Skåneland ändå från Göteborg och värmland för att umgås med en skum sak som pratar skånska!
Elin pyromanen, Spännis-Gunnar den bästa datanörden och Mamma Mari kom med tåget till Lilla kristianstad kl 14.04 fredagen den 13:e. Hoppade över den sista So:lektionen och mötte dom på stationen. Bamsekram och superglada människor, från första stunden så babblade vi konstant och det fortsatte hela helgen! Vi pratade om allt och inget men för det mesta var vi bara elaka mot varandra och skrattade ((:
Kristianstad-city-rundan på fredagen spenderade vi mesta tiden på Teapot, fascinerande av alla tesorter och helt klart högljudast på cafét. Sen gick vi runt och beundrade alla gamla hus i staden. Spenderade 20 minuter på Coop till att välja chips. Köpte även 8 powerking på hemmakväll.
När vi kom hem till mig dansade vi runt till hits for kids och byggde upp ett madrass golv.
Jag kan berätta om hela helgen, men det skulle blivit alldeles för långt.
Men kortfattat: Näst intill perfekt.
Här kommer en del av världens bästa helg i bilder.
Alla fyra.
Film på madrassgolvet
Gunnar <3
Mamma Mari
Jag och Elvisspen
Finn näsa! :D
En låååt till bara!
Finfin min!
Gitarrspel
Här dansar man tryckare!
Bästre helgen med bästre människor!

Mintmelonen


Kommentarer
Postat av: ylvaaaa

saknade ni inte mig era elaka kristna jävlar?!

höhö. saknar er som sjutton!

2009-11-17 @ 12:49:21
Postat av: Emelie

Mean gang<3

2009-11-18 @ 21:54:26
URL: http://butimluke.blogspot.com
Postat av: Mari

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH ni är saknade cpbarn<3

2009-11-21 @ 12:31:59
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Mari

Föresten öron bilden på mig är läskig

2009-11-21 @ 12:32:17
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Alice

Sv Ylva, klart som faen att vi saknade dig!



Sv Emelie, I våra hjärtan? :)) <3



Sv Mari, Öron bilden är göll :3 VI är saknade allihopa ;)

2009-11-21 @ 19:18:09
URL: http://mintmelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0