Det är dags för Fredagsmys.

Det är dags för fredagsmys, och det var på tiden. Är helt slut efter denna veckan, utan någon riktig anledning. I skolan idag, matteprov, So redovisning, engelska glosor. Tur för mig att jag hade en läxfri dag just igår, när jag verkligen behövde göra läxor, bra Alice, bra! Har en kul helg framför mig i alla fall, Ida nästa! På lördag blir det julklapps shopp, sen sover jag hos Ida, FLUMMKALAS!
Men kvällen har mycket gott att erbjuda, pappa kom hem från affären med massa skit, 4 liter läsk, bilar, risen, marabou, chips och popcorn. Sen ska vi beställa pizza från världens bästa pizzeria, Sommarlust! Nejnej. vi är inte onyttiga idag, du bara inbillar dig. Tro inte att vi alltid har så mycket snask, det är en tillfällighet. Klockan åtta slår man sig ner i fåtöljerna framför Idol. Trevligt.

Ha en bra fredag nu allihopa.

Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0