Svartvit vardag?

Ja, jag är konstig. Du är normal. Hur kommer det sig att du som är så bra inte har lika bra vänner som jag? Hur kommer det sig, att jag som är mig själv, skrattar oftare än dig? Hur kommer det sig att folk beundrar dig?
Jag har nu äntligen fått mitt barnbidrag! På lördag ska jag till stan med en god vän till mig, Ida, vi ska köpa julklappar. Oj vad konstigt. Tidigt men ändå, jag hatar att ge bort presenter som är så ogenomtänkta som de kan bli, och så brukar det vara med sista-minuten julklappar. Men i år är jag nöjd med min julklapps-inköps lista för första gången! SÅ får försöka avklara så många som möjligt av julklapparna på lördag.
Somnade om 4 gånger i morse, känns onödigt. Men jag hann precis med bussen ändå. Skolan var... skolan. Maten lika dålig som vanligt, men jag har ju mina converse kompisar ((: Efter skolan har jag inte gjort något som jag borde ha gjort, inte har jag städat, inte har jag gjort läxor. Jag har kollat på tv.
Jag har en ganska svartvit vardag, ibland.
Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0