Fredagsmys.

Hej,
Tog sprutan idag i skolan. Mot svininfluensan, de flesta i klassen märkte inte av något efter sprutan men det gjorde däremot jag. Inte för att jag svimmade men jag mådde illa och var snurrig flera timmar efteråt. Min vänstra arm går icke att använda, om jag bara lyfter upp den får jag sjukt ont. Känns som att min arm väger ett ton, att alla muskler i hela armen försvunnit och så känns det hela tiden som att någon nyper mig i armen, utan uppehåll. Förhoppningsvis kan jag använda armen imorgon.
Efter skolan åkte Ida med mig hem, vi flummade som vanligt. Kollade runt på youtube och var ute. Vi hämtade en stor kebabpizza special familj med vitlöksdressing. Medan dom gjorde pizzan på Sommarlust pizzeria, världens godaste pizzor, gick vi bort till coop och köpte coop-läsk. Cola och orange. På vissa ställen kostar 1,5 liter RIKTIG coca-cola 30 kr, medan 1,5 liter coop cola kostar 10 kr! Ida åkte hem vid 7 tiden.
Sen dess har jag kollat på Idol, ÄNTLIGEN har Rabih åkt ut, chattat vid datan och precis kollat klart på filmen Corpse bride av Tim Burton (bästa regissören i världshistorien) riktigt bra film, animerad.
Till Idol åt vi OLW:s popcorn, drack cola och åt skotte-choklad, snacka om typiskt fredagsmys!
Corpse Bride.

Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0