Hallucinations Harry!

Nu kommer det sig att jag har varit lite dålig på att uppdatera över helgen. Har ju varit hos Ida. Trevligt värre, Hälny kom idag med, trevligt det med. Vi har nu ett bandnamn, höh, Hallucinations Harry. På lördagen gick vi en runda som i Idas powerwalk-takt gås på 1,5 timmar. Men jag och Ida klarade det på 3 timmar! :D Nej men vårt mål var inte att gå snabbt. Det var väldigt mysigt, solen sken när vi var ute, vädret var verkligen perfekt, sen var det på ett ställe där vi ville fota men ingen av oss tänkte på att ta med kameran. Så då sa vi att, imorgon vid den här tiden går vi ut dit, men idag var det värsta vädret. Fisrumpa på det. Innan jag åkte till Ida lyckades jag föresten ordna ytterliggare två julklappar (stolt).
Nu måste jag packa inför åk till mor min, jag är trött som, jag vet inte vad. Sov 5 timmar inatt då jag och Ida var tvungna att stiga upp kl 8 på morgonen bara för den där gudstjänsten. Jag måste ha gått på 10 stycken innan vi konfirmerar oss, har gått på två, Höh.
Min älskade Amanda ska förhoppningsvis färga mitt hår i veckan, rött!
Nu ska jag lägga in massa musik på mobilen. Har bara haft typ hälften av alla artister jag lyssnar på på mobilen, fy skäms Alice. Så nu har jag laddat ner en del band till som jag lyssnar på (olaglig). Ska t.ex. bli trevligt att äntligen kunna lyssna på bob hund på mobilen och kent. Kan inte förstå att jag inte tagit mig tid att lägga in dem!
Hade' göttans!
Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0