Läxor.

Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen denna veckan, men jag har mina orsaker:

1. Vi har ett stort NO prov på imorgon, energikällor, frestande?
2. till Fredag har vi svenska inlämning och Engelska redovisning.
3. Jag har varit almänt utmattad och deppig de senaste dagarna, så jag har sovit.
4. Mammas data är omänskligt seg.
5. Igår var jag iväg på massa skit hela dagen;

Först var jag i skolan, sen försvann jag in till stan för hämtning av glömda vantar och mössa hos pappa, sen åt jag, 10 min senare var jag på väg till vånga församlingshem *tummen ner*, sen spenderade jag 2 timmar till NO plugg SEN gick jag och la mig, ja det är sant jag gick och la mig 21.00!

Idag har jag spenderat en lång tid i skolan, känns det som i alla fall. Flummade runt med 4 mäniskor som betyder väldigt mycket för mig. Vi får många konstiga blickar blickar men vem bryr sig? Det är dem, inte vi, som sitter och är allvarliga hela rasterna.

Förövrigt ser jag väääldigt mycket fram emot fredag.

Mintmelonen

Kommentarer
Postat av: Ophelia

Tack så mycket Alice! blev glad av din kommentar där.

2009-11-16 @ 20:08:57
URL: http://electricophelia.blogspot.com
Postat av: Ophelia

Tack så mycket Alice! blev glad av din kommentar där.

2009-11-16 @ 20:10:16
URL: http://electricophelia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0