Paranormal activity

Är troligtvis den bästa skräckfilmen genom tiderna. Såg den för en kvart sedan. Jag sitter fortfarande och skakar i hela kroppen. Från början tror man inget gott om filmen. Men efter ett tag är man helt fast. Filmen är inget annat än genialisk. När jag såg den var det natt, lampan i mitt rum var släkt, jag satt själv med ansiktet en centimeter från skärmen, hörlurarna var på hög volym. Fyfan. Filmen handlar om ett par, tjejen påstår att hon har ett spöke eller liknande som förföljer henne. Killen försöker få detta på film. Det visar sig att paret inte har någon makt över den visade demonen, den har all makt. När de kommer på detta sträcker de ut efter hjälp. Men ingen hjälp fås. Allt är då filmat med hans videokamera, vilket gör att man liksom får se allt ur en annan synvinkel, skithäftigt. Väldigt ofta sitter man helt spänd och glor in i skärmen. Helt klart den läskiga filmen jag sett, även utan blod. Ett bevis på att det går!
Se filmen nu, du kommer inte ångra dig. För samtidigt som den är så jävla läskig är den helt underbar.

Mintmelonen

Kommentarer
Postat av: Julia

Alltså jag älskar skräckfilm men typ alla mina kompisar hatar det! Har du sett 28 dagar senare? En helt grym film!

2009-11-22 @ 14:13:15
URL: http://www.wednesday.devote.se
Postat av: Hilda

Jag tror verkligen inte den där filmen skulle vara bra för mig, är så otroligt lättskrämd. Men vill ändå se den

2009-11-22 @ 19:42:44
URL: http://hildasbilder.webb.se
Postat av: Alice

Sv Julia, Samma här! Min kompisar är anti-skräckfilm kollare, och måste ju erkänna att det är roligare att kolla på det med folk.

Nej det har jag inte, borde jag ha gjort det?



Sv Hilda, se den!

2009-11-22 @ 20:38:34
URL: http://mintmelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0