Patrik med dåligt ordförråd.

Ja, angående rubriken. Det finns väldigt många perversa ungar på internet. Blev för någon vecka sedan addad av Patrik på Msn. Inte för att jag vet hur han fick tag i min msn men ändå. Han har i alla fall väldigt dåligt ordförråd.
Våra konversationer brukar se ut såhär:
Patrik:
Cam?
Jag:
Nej tack.
Patrik:
Hejdå.
Jag:
Hejdå.
HAHA! :D Han kan två hela ord, Cam? och Hejdå. Nej men ska gå igenom min kontaktlista och blockera/ta bort alla som liknar patrik!
Idag har jag varit i skolan, sen har jag Pluggat inför franskaprovet, gjort en SO uppgift, pluggat engelska och lyssnat på Kents ny släppta album Röd. Riktigt bra gillar speciellt låten Vals för satan (Din vän pessimisten). Lyssna på skivan! Du kommer inte ångra dig!

Pappa har precis gjort fruksallad så nu sitter jag och smaskar på den. Mycket gott, Apelsin, klementin, kiwi och ananas. Då tänker ni, ananas det är väl inget, men då säger jag JO! För det är inte ananas på burk utan "riktig" ananas! :D
Imorgon ska jag flumma med Ida. Ha det bra!
Här är hon ju, Ida. Fotograf Jag! :))
Mintmelonen

Kommentarer
Postat av: bfmvinmyheart

cool bild ! : ))

2009-11-24 @ 20:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0