Plugg..

Efter en dag hemma igår på grund av feber och total utmattning kom jag idag tillbaka till skolan. Det kändes sådär, för som vanligt är det första som händer att man blir bombad med läxor. Lärarna säger alltid att man inte får ha mer än två prov på en vecka, men denna veckan har jag Hemkunskapsprov, matteprov, So-prov, So redovisning, en glosläxa och no-läxa! *pust*
Jag vet jag bara klagar men ändå.
I alla fall, efter skolan stannade jag kvar två timmar och plugga (osis att jag glömt ta med Hemkunskapen till skolan så jag kunde plugga) då kl 16.15 var det dags för mitt utvecklings samtal, hade det med Erica. Gick bra, tror jag, hon hade ritat många plus på pappret. (Y)
Åkte sen hem och började plugga så smått.
För övrigt är jag klar med min önskelista OCH min lista över paketinköp, man märker att julen börjar närma sig.
För er som inte redan märkt av detta är Alice nu officiellt en te-människa. Som de flesta hatade jag också te i början p.g.a den beska smaken, men när man vänjer sig vid det börjar man känna alla andra smaker. Jag är ingen riktig super-te-människa ännu då jag fortfarande har socker i teet. Men ändå, te för livet (L)
Ha' det göttans!
Mintmelonen

Kommentarer
Postat av: Hanna

Snygg bild på dig, verkligen!=) Ser inte ut som lilla Alice. Du börjar bli "gammal" ju. Hänger inte med riktigt..hehe. /kusinen Hanna

2009-11-17 @ 21:15:05
URL: http://handinhand.blogg.se/
Postat av: Mintmelonen

Sv Hanna, Åh tack, nej har förändras endel på sista tiden! :))

Men det är väl bäst att vi träffas snart då Kusin!

2009-11-17 @ 21:32:17
URL: http://mintmelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0