Prao!

Jag har ordnatett ställe att praoa på en vecka nu! Vecka 9 ska jag och Ida bege oss till Malmö och vandra runt med min faster på hennes jobb, hon jobbar på tidningen Hemmets journal, tant tidning men ändå! Sen gäller det bara att ordna ett ställe vecka 10, jag och Ida funderar på biblioteket men vi får se, glad att jag ordnat något roligt så det inte blir att man får ta det som finns kvar sista minuten.
Bestämde mig för att åka till skolan idag trots förkylningen, bara man missar en dag så kommer man himlans mycket efter. Ganska mycket läxor denna veckan, SO provet på torsdag är nog det jag får plugga mest till. Pappa kom och hämtade mig vid 4 tiden och vi åkte hem och lämnade grejerna. Sen åkte vi till elgiganten och lämnade min mobil på lagning p.g.a. att knapparn 7 8 9 bestämmer sig att sluta fungera lite då och då. Väldigt irriterande när man ska skriva "viktiga" sms.
Nu sitter jag och uppdaterar mig överallt på datorn, sista veckan har jag varit ovanligt onördig så det tar ett tag att gå igenom alla bloggar och bilddagböcken men är snart klar så!
Ps. Jag älskar alla nördar och töntar Ds.
Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0