Uppdatering!

Är hemmkommen från konfirmationsträffen nu. Färgade håret rött innan dess, tyvärr misslyckades jag med baksidan av mitt huvud och fick några fläckar utan färg. Tror jag köper mer hårfärg imorrn, för då! Ska jag till stan med Ida och Henny, puss på det! Vi ska shoppa, antagligen. Sen ska vi bli tjocka och feta med fika och lunch! ;D
Klarade No-provet, ni vet de jag pluggade MASSA på. Jag låg på mellan G+ och VG-. Ganska nöjd ändå ((:

Bild på håret kommer senare. Hade göttans!



Mintmenlonen

Kommentarer
Postat av: Mari

Åh älskar låten! bob hund :)

Heja Alice! Du måste visa bild annars kommer jag till skåne och lägger en snigel i ögat på dig :D<3

2009-11-25 @ 12:47:38
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0