2010 för faen.

Jag hade en fruktansvärt bra nyårsafton. Maten var jättegod. Drickan var jättegod. Folket var jättetrevligt. Raketerna var jättefina. Jag var alldeles lagom trött när jag somnade.
Vaknade 13.00. Jag brukar aldrig sova så länge. Jag gick och la mig 4. Det är inte så väldans sent för att vara jag. Så ja.
Idag har varit en helt meningslös dag som försvann direkt.
Men jag orkar inte skriva i bloggen nu på ett tag. Har ingen ork längre, kommer nog tillbaka om ett tag. Ingen som läser bloggen så det känns meningslöst men ändå.
Ska gå och ha ett jävligt bra 2010 nu.
Tack i alla fall.
Pussen,

Mintmelonen

Kommentarer
Postat av: Mari

Gott nytt år Emocuttarn! :D <333

Raket

2010-01-05 @ 13:30:16
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0