ALICE RETURNS.

From the dead. Nej men, dock från de datorlösa! har spenderat de senaste dagarna hos min mormor. Därav min tystnad. Det är lördag idag va? I så fall var jag hos mormor från torsdag morgon till idag. Det var mysigt, som vanligt. Orkar inte skriva något oändligt inlägg idag men det jag gjorde var väl, spela kort, kolla på Tv:n, läste ut flckan som lekte med elden (grymt bra bok), åt massa gott och var ute på promenader. Än så länge har jag hållt vad jag lovat om min klackasko träning. Kom em idag vid 13.30 nån gång, åt lite och nu tänkte jag packa upp. igentligen skulle vi kolla på Avatar ikväll men det blev inget av det tyvärr, verkar vara en grym film. Vi tänkte boka till näsa helg, men det vr fullbokat ända till den 23:e Januari klockan 23.30. Och ja, det bokade vi. Lite skumt att boka två veckor fram men så blev det.
Nu änkte jag ut och springa en runda, städa rummet och sen har jag inga andra planer för kvällen förutom att kolla på Robinson men jag vet inte om man kan räkna det som en plan.

Pussen,

Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0