AVATAR

Jag pluggade tre timmar igår, sen kollade jag på Robinson. Klockan var 22.15 när jag, Tetty och bror min satte oss på bussen mot bromölla. Var där 22.50 sen började vi gå mot filmpalatset, när vi kom dit var där mycket folk, vi hämtade våra biljetter och en kvart senare blev vi insläppta till salongen. Avatar i 3D, beställde biljetten för två veckor sen, då var den enda gången där fanns platser. Filmen började 23.30. Bara faktumet att kolla på bio i 3D är en upplevelse, helt underbart. Sen var det ju det att filmen är den bästa jag sett i hela mitt liv och jag har sett många bra filmer. När filmen var slut var jag helt paff, inte undra på att alla pratar om Avatar. Filmen får ju en att dö lite inombords. Så ifall ni inte har sett denna filmen ännu, gör det genast. Det var min absolut bästa filmupplevelse någonsin.

Kom hem halv 3 på natta, gick och la mig efter att ha fixat på bloggen vid 4.
Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0