DET KÄNNS SOM JAG HAR VINTER I HJÄRTAT

Åh, det känns så fel. Fel. Fel. Skola imorgon. Fel. En vecka till kunde vi få. Fel. Fel. Vaknade vid 10 imorse. Busan sov hos mig hela natten. Fin katt. Satte mig vid datan till 12. Åt frukost, vitt bröd med smör och en apelsin. Exotiskt. Jag och Amanda bestämde att vi skulle ta en springrunda. På med massa kläder, enligt mig, enligt amanda mycket lite. Vi sprang iväg på nått konstigt håll. När vi hade sprungit typ 3 km började vi gå. Och vi gick upp för nån kulle där man såg ut över hela Arkelstorp och oppmanna. Vi ska dit nån gång igen, då ska jag ta med mig kameran.
Nu har jag precis druckit te. Tagit jättefinfina bilder på busan och så ska jag snart äta soppa.
Usch, skolan imorgon.


(det är jävligt svårt att få bra bilder på busan, men jag lyckades)

Hejssvejs,

Mintmelonen

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad fin hon är lilla Busan! (ja hon kommer alltid vara lilla och jämte Loppan ser alla katter små ut)Hon är verkligen jättefin även om hon inte är lika fin som sin mamma :) Klappa henne från mig!

2010-01-17 @ 00:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0