THE WALLS ARE COMING DOWN.

Stressig morgon, som vanligt. Lektioner hade vi när vi kom till skolan, tråkiga sånna, So, Matte, Svenska, Engelska och Franska. Franskan är döden för tillfället. Jag är inte kräsen bara för att jag inte gillar spängerskolans mat, bara så att alla har förstått det. Skitsnack. En Kram på slutet av dagen för att vi skulle skiljas två dagar. Kramar är mysiga. Cyklade från bussen till huset utan mössa, mina öron är inte glada i mig. När jag kom hem gjorde jag pastasallad, gott, det kommer nog bli mitt nya efter-skolan-mål, ett tag var det nudlar, sen gorbys, sen blev det spaghetti och bacon och mu är det pastasallad. det nyttigaste och godaste hittils. Jag hade tänkt sticka ut och springa, men jag tror att jag tar en promenad istället. Jag ska skrika och hoppa runt när jag går ute i ingenstans med hörlurar på. Det ska jag göra.

Sen ska jag laga middag idag, hittade ett recept på baconpizza som verkade grymt gott i en bok mamma lånat hem.  Tänkte möjlligtvis göra pannacotta också och så ska ja göra läxor och städa rummet, kanske ska jag tillochmed sova lite.
Hoppas frankie loggar in snart den fjömpen.

Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0