JAG LÄNGTAR TILL NÅGOT SOM JAG SKRIVIT I MIN KALENDER.

Gårdagskvällen/eftermiddan var fin, men det känns som att det var evigheter sen. I alla fall gick vi en kall promenad, tog fula bilder, spelade lite, drack varm choklad och jag te framför brasan och sen spelade vi då kort.

Idag var väckaklockan satt på att väcka mig klockan 6 och det gjorde den men jag steg inte upp, igentligen skulle jag duschat men så blev det inte. Stressåt en liten frukost sminkade mig och sen åkte jag iväg med väskan i högsta hugg på cyklen mot bussen. Jag har redan tröttnat på skolan, en liten del av folket där är mycket fina, men resten har jag redan börjat tröttna på. Förlåt mig eller nåt. Lektionerna var ganska tråkiga och allmänt värdelösa, men det kan har berott på att jag var så trött.
Jag lånade Luftslottet som sprängdes, om jag nu har gillat både Män som hatar kvinnor och Flickan som lekte med elden starkt borde jag gilla den. Åkte hem till mamma och packade och sen kom pappa och hämtade mig, vi lämnade en lapp i skolan sen åkte vi till lägenheten som jag har saknat den senaste veckan, haha. Sen dess har jag "pluggat" lite, druckit te, chattat med folk och varit i affären. Gick dit med mina klackaskor, försöker träna så mycket som möjligt. Köpte juice och godis som jag ska ha imorgon. För vi ska nämligen till vångabacken, årets höjdpunkt. Eller inte. Kommer sitta inne och dricka varm choklad hela dagen. Men ja, så är det. Skäms nästan för att säga det men jag hade hellre varit i skolan och jobbat, japp.
Emelie och Mari kommer till Mig den 19 Februari, åh, jag sepelängtar massor.
Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0