EN KONSTIG NATT.

Igår hade jag en konstig kväll och idag hade jag en konstig natt. Jag bestämde mig för att göra något vettigt. Så runt 21.30 gick jag upp på rummet och städade lite, men på något sätt blev det bara stökigare allt eftersom. Jag la mig i sängen och satte på en ljudbok, jag var inte det minsta trött då klockan endast var 23.00 men ändå somnade jag, sen vaknade jag sen somnade jag. Trots det kom jag ihåg allt de sagt på ljudboken. Jag tror jag grät men jag vet inte, det rann ur mina ögon men jag var inte det minsta ledsen. Sen åt jag några kolor drack lite mjölk och har något minne av att jag gick in  i Björns rum, gick ut och stängde dörren. Sen gick jag och la mig och drömde att jag var på fest hos ida och att hon blev jättefull och tvingade min pappa att köpa ut åt henne annars skulle hon ta mitt liv med en tandborste. Det var några konstiga timmar minst sagt.

Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0