EN LEOPARD MITT I INGENSTANNS.

Vaknade runt 9 och låg i sägen ett tag. Har inte gjort så mycke vettigt idag, druckit te, ätit kräm, fotat ute i minusgrader utan jacka, suttit vid datan, lyssnat på ljudbok medan jag städat rummet, stökat till i garderoben och lagt in bilder på datan. Igentligen skulle jag ha gått en promenad eller sprungit men jag skyller på att det blev mörkt ganska snabbt. Följde med mamma till affären innan, köpte chips, läsk, gräde och kiwi. Ska kolla på Robinson ikäll, det är fint tycker jag. Fick precis veta att Henny ska göra mig sällskap, ännu finare. Hon kommer snart sa hon och loggade ut från msn så jag får väl börja städa lite.





Mintmelonen

Kommentarer
Postat av: MANGO

åh. Himla fin du är!

2010-01-22 @ 12:07:52
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0