EN NY VECKA. NYA MÖTEN, NYA STARTER & NYA LÄXOR?

God eftermiddad, det är kallt i huset. Kallt som faen. Jag fryser för en gångs skull, jag måste plugga So, engelska och Franska denna veckan och det är mycket må ni tro. Idag har jag varit flummit i skolan, brukar lätt bli ganska fnittrig när jag är trött, vilket jag är. Mår skit för tillfället dock, magknip. Ska förhoppningsvis ut och sspringa med Amanda idag, vi har lillfingrat på att vi ska springa måndag till fredag denna veckan så vi orkar göra läxor. Efter att man har sprungit är det mycket lättare att fokusera på läxor. Amanda har fått för sig att vi ska sprnga upp och ner för en backe några gånger, vi får se hur det blir med det. Jag längtar till onsdag, då är det slöjd. Textilslöjd är fint. Nu ska jag försöka sova tror jag, har aldrig försökt sova mitt på dagen innan men det känns som jag behöver det. Ikväll ska jag, ja, gissa tre gånger. Åka luftballong? Äta grillad bäver? Plugga?

Jag har kommit på värsta bra fotoidén men det kommer bli alldeles för kallt om kroppen om jag ska ta den bilden. Aja, jag får väl skriva ner det.
Pussen.

Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0