FISRUMPA, BLÅ FISK, HÅLLBAR KASTRULL.

Jag är trött, trött på skolan och att jag sover, men ändå gäspar gånger tusen dygnet runt, jag är trött på faktumet att jag inte tar mig i kragen och beställer en Krunegårdbiljett, jag är trött på att jag inte har några pengar, jag vill handla massa onödiga saker för pengar jag inte har. Jag är trött.
Skolan idag. Hemkunskapen var trevlig, men annars var det ganska, allmänt tråkigt. Kom hem, pappa hämtade mig vid bussen. Sen dess har jag pluggat, ätit och suttit vid datorn. Inget vettigt.
Jag borde ordna till designen på bloggen, för jefla ful. Inga kategorier på sidan eller nåt, massa fula, kan inte visas symboler och ganska gammal header. Det blir nog en helg-uppgift tror jag.
Bara allmänt Fina ord som rubrik.
Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0