GE MIG INGEN VIT SKIT.

Ibland vill jag skjuta min so-lärare, jävla bäverfrilla.
-
Sov 4 timmar idag, inte bra inte bra. Får nog gå och lägga mig tidigt ikväll, om jag inte ska vara stendöd imorgon. Måndag imorgon, vill inte vill inte vill inte. Helgen har ju varit så fin. Skitskola. Fint att träffa fina människor men ändå. Skitskola. Idag har jag pluggat 3 timmar och sen har jag ätit. Tror jag har ätit för mycket idag, jag åt till och med när jag inte var hungrig. Sen fick jag dåligt samvete och kände för att hoppa ut och springa. Men det är kallt. Det är fortfarande snö, det fortsätter snöa till och med. Det blir MER snö. Det är till och med kallt fortfarande. Jag vill ha VÅR! Jag vill äta picknickar med Alice. Fan då. Har städat rummet också, sen har jag myst i min nya kavaj.
Pussen,
Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0