GODMORGON DÅLIGMORGON.

Åh, gårdagskvällen/natten var fin. Det var värsta länge sen Henny var på besök. Vi åt god mat sen laddade vi ner en film, vi gick ner och kollade på Robinson med chips och läsk till (y). Runt halv 10 gick vi upp och satte igång med vårt kreativitetsrus, vi satt och ritade med meningslösa tecnolåtar på P3 i bakgrunden, sen spelade vi på min "nya" låt som Henny inte hört förr, så nu kan hon den! Sen var klockan halv två och vi satte oss och spelade kort, Henny har omäskligt mycket tur ibland, precis som jag så det blev ganska jämt till slut tror jag. Vi gick och kollade på filmen som Franken tipsat om, Yrrol-En kolossalt genomtänkt film. Ganska gammal film men så sjukt rolig. Se den! Efter det gick vi och snarkade oss, då var klockan halv 4.

Jag vaknade runt 9 imorse precis som Henny, men jag bestämmde mig för att gå upp medan hon bestämde sig för att fortsätta sova, så nu tänkte jag använde denna timmen till att plugga, har sagt att jag ska plugga hela helgen men inte gjort det, så jag får väl ta tillfället. Ida kommer mellan 12 och 14, sen ska vi försöka få tag i amanda som är oaktiv på mobilen på något sätt. Nu sitter jag och är så satans fökyld samtidigt som jag lyssnar på Anna Ternheim, hon är fin.

Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0