IBLAND FÅR MAN LEVA MED ATT VARA EN IDIOT.

Är igentligen fortfarande lite sjuk, borde nog inte ha gått till skolan. Men skit samma. Hoppas jag smittat ner några av bönderna som inte bor i korridoren. Sen är det för jävligt att missa skolan, för man kommer så satans långt efter. Och det vill man ju inte, jag vill ha sommar, jag vill vara ledig. Eller i alla fall slippa skolan och få praoa. Mitt sportlov kommer vara så bäst att det inte är sant, Krunegård, SYSTER, Förhoppningsvis Frankie, Församlingen! och sovmorrnar. Praoen kommer vara underbar med Ida, först malmö och tant-tidning sen bromölla och massa böcker. Och sommarlovet kommer vara så. Fint. Det är jag säker på.
Jag har skrivit en låt, min första kärlekslåt, den vart ful. Men så kan det gå ibland.
Nu ska jag plugga, plugga och plugga. Pluggade 6 timmar igår. Blir väl näst intill lika mycket idag. Fyfan på denna veckan alltså.

Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0