KÄRLEKEN TOG MIG TILL EN FÄNGELSECELL.

Steg upp redan vid 9 idag. Kändes som att jag ville göra något vettigt av dagen. Satt och rensade bort massa skitprogram från datan, åt frukost. Klockan var runt 12 när jag och pappa åkte iväg. Först åkte vi till Pingstkyrkans nya lokal med secondhand. Jag var lite kär i ganska mycket men vi gick till sist ut med två kavajer för 30 kr styck! Sjukt billigt, och två fina Te/kaffe koppar. Sen föreslog pappa en tur till Röda korset där jag fyndade världens finaste te kanna och ett par hängsle byxor som jag har letat efter en evighet känns det som. Men nu! Äntligen har jag ett par hängsle byxor. Efter det åkte vi till biblioteket, kom hem runt 2. Och sen dess har jag ätit pizza och tänkte ta en kopp te. Får väl inviga de nya kopparna?
Mintmelonen

Kommentarer
Postat av: frankie

fin att du inviger ett par koppar som redan varit invigda av några andra :') sockerbullen <3

2010-01-23 @ 21:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0