MIN KRYDDIGA KROKODIL

Steg upp runt 10 idag. Det var jobbigt, vaknade vid nio och sa flera gånger, stig upp Alice, stig upp nu Alice, stig upp nu Alice för helvete. Men jag bara slummrade. Åt frukost och tog bussen in till stan för att möta amanda. Bussen var 10 minuter försenad. Vi kollade på fjortisbilddagböcker från existenz och hoppade runt lite. VI fikadelussekatt, dajmtåta och te. Vi spelade mycket kortspel. Vi åt världens godaste sommarlustpizza och drack cola. Vi litade efter nya frisyrer. Jag funderar på att klippa av massa hår. Vi beundrade hur snygga ben man får i mina klackaskor. Vi spelade ännu mer kort, ritade lite och sen var klockan 8 på kvällen. Amanda åkte hem och jag ringde min mormor. Jag ska till min mormor imorgon. Myspys.

Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0