OCH MINA VÄNNER SKINGRATS FÖR VINDEN.

Åh vilken fin dag. Mycket fin, Skolan var väl ungefär lika tråkig som vanligt. Men det kändes i alla fall bra när jag gjorde Matteprovet som var anledningen till min frånaro igår, plugg. Åt inte mycket mat till fukost eller lunch så både jag Karin, Ida och Amanda var hungriga. VI gick in på Favoriten och åt. Sen splittrades vi och jag och Karin gick till Domus, jag köpte hårfärg och ett rött käppstift på rea för 19kr(!). Sen gick vi och köpte lösögonfransar till mig. Som är jättedåliga har jag upptäckt, men det kan va för jag är nybörjare. Vi kom hem vid 5 och då, ja. Började Karin färga mitt hår som för övrigt blev grymt snyggt. RÖTT! Sen åt vi Sommarlust-pizzor och drack Cola. Vi åt godis och kollade på fula klipp på tuben, vi drack te och tog bilder. Sen spelade jag två av mina låtar för Karin, hon blev jätteglad. Tack Karin! :D Efter 10 åkte vi och lämnade Karin vid bussen. Ja juste ett tag sjöng vi jättefalskt till gamla låtar:
Låtarna,
Älskade ängel.
Var ska vi sova inatt.
Lyckliga gatan.
Sånt är livet.
Nu ska jag ha en fruktansvärt bra helg, och det ska du med ha.
Pyssn.
Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0