PIZZA, KORV, KEBAB, RULLE.

Det har varit en fin dag idag. Steg upp för tidigt, åt för lite frukost men fick precis lagom med glädje när jag åkte till Henny, Amanda var redan där, pigga som mörtar var dom efter att ha gått och lagt sig jättetidigt till skillnad från mig. Ida hade försovit sig så hon kom inte förrän halv 12. Vi fastnade i källaren framför alla elektriska mästerverk. Vi kom inte ut förrän 5 på eftermiddagen, vi var hungriga, vi tog något att äta. Mamma hämtade mig vid 6, vi åkte och handlade marabou mjölkchoklad, och nu är jag återigen fast framför datorn. Föresten är det fortfarande mer än 10 minusgrader. Det har varit en fin dag.

Mintmelonen.

Kommentarer
Postat av: Hilda

tack :D ska lägga den i lite-bättre högen

2010-01-30 @ 20:19:42
URL: http://hildasbilder.webb.se
Postat av: Karin den Bästa

Åh vad fina bilder! jag sa ju att jag skulle kolla! Alice är fett bäst på foton!:D:D

2010-01-30 @ 20:20:28
Postat av: MandaPandan

Hahaa gud vad skoj <3

2010-01-31 @ 11:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0