SÅ KAN DET GÅ NÄR MAN HAR RUMPAN BAKOCHFRAM.

Idag var jag i skolan. Jag vaknade alldeles för sent. Eller tiden jag vaknade var inget fel på men tiden jag gick upp däremot. Det resulterade i att jag fick stressäta fil och sminka mig sen bar det iväg till cyklen och jag cyklade med full fart. Eller så snabbt det går när det är snö och kallt. Hann precis med bussen. Skolan var helt okej. Många hemska timmar med No och So men jag överlevde tack vare att det går endel trevligt folk i min klass.
.
Efter skolan lyssnade jag på jätthög musik på min Mp3. Sen bakade jag en äppelkaka som jag åt upp, hång som jag är. jag satt vid datan och nu tänkte jag fota och läsa. Mamma kommer väl hem snart, jag sa till henne att låna hem lite ljudböcker. Hoppas hon gjorde det, jag har saknat att lyssna på något annat än musik innan jag går och lägger mig. Ljudböcker är mycket mysiga om det bara är rätt som läser upp det.
.
Jag är mätt och hade nyss hicka, bara så att du vet. Jag borde göra läxa. Jag ska göra läxa nu. Jag tror bestämmt att jag går upp på rummet och gör min läxa.
.
Detta är mitt 100:e inlägg (y)
.
Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0