SCHKOLAAA.

Gårdagens mest ointressanta händelser:
Jag drack gott te, var ett tag sen. Har misslyckats några gånger.
Jag gjorde årets första läxa (N)
Jag var i skolan
Jag hade syslöjd som jag har saknat
Jag höll på att missa bussen
Jag köpte Mintkrokant marabou och blev lite fetare
Jag åt mat
Jag var på Konfirmationsundervisning som mamma säger
Jag cyklade i minusgrader och snö
OCH Jag började ett oändligt arbete på franskan

Både upp och ner. Men mest ner.

Min kalender är fin och för övrigt älskar jag mintgrönt. Allt som är mintgrönt. Nästa gång jag fyller år ska jag få massa mintgröna saker. Provade mammas gamla kläder som hon hade när hon var ung och skulle slänga. Fan vad snygga kläder man hade då *DrömmerSigBort*.

Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0