SKOLDAG ITT U SKOLDAG TVU.

Igår var jag i skolan. Idag var jag i skolan. Skolan. Pytonbytonfjyton. Kul att träffa lite folk. Men inte allt folk. Blev trött direkt, av dörrarna, väggarna, människorna, lärarna, klassrummen, klockorna och plastblommorna. Men dagen tog slut. Andra "viktiga" händelser, jag sov blev jagad för min nya väska (somenligt mig är helt awesome, men man kan ha olika åsikter) jag åkte med hem till Ida, det var fint, Erika var där. En lärare var där. I idas mammas pysselklubb. Vi tog helt meningslösa bilder blev atackerade av Lulle och jag sov. Jag sov. Inte mycket men, jag sov.




Idag sov jag för länge och stressade som en apa, lyssnade på bra musik, fick läxor, suck, träffade Hälny och hade allmänt tråkiga lektioner. Nu är jag hemma och sitter vid en snabb dator för första gången på länge (brors schnabbich data som vanligen är ockupperad), ska snart på konfirmationsmöte, tack Ida för att du existerar. Jag borde springa och så borde jag göra läxor men detta känns mycket viktigare. Ikväll ska jag göra läxor (säger vi) och sen ska jag läsa i en sjukt bra bok vid namn Mitt liv som halvtidsindian, rolig bok, jag brukar ALDRIG tycka böcker är roliga.


Te! : D
Ha det bra, bättre än jag kommer ha det,

pussen.

Mintmelonen

Kommentarer
Postat av: Emelie

Finaste väskan och ännu finare Alice! <3

2010-01-13 @ 19:20:12
URL: http://butimluke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0