SNÖSTORMSNÖSTORM.

Har inte skrivit på ett tag nu. Sen sist har jag lagt en miljard timmar på plugg. So och svenska prov idag. Engelska inlämning och No. Det har varit snöstorm, så nu är här massa snö. Synd dock att de inte "glömde" ta bort snön så man kunde slippa skolan. Jag är fortfarande förkyld och tar några olika tabletter om dagen, snörvlar och nyser, bara känner mig allmänt äcklig. Imorgon ska jag till Henny, där ska jag träffa tre av de bästa personerna jag känner till. Vi ska repa, får se hur det går, haha. Om jag känner oss rätt kommer det gå skit sen kommer vi ge upp, men man kan ju alltid hoppas. För övrigt har jag datan i helgen, underbart. Fy fan vad jag ska slappa och vara allmänt onödig.
Fick nyss veta att Elin är på skåne-trippen! Awesome!
Pussen,
Mintmelonen

Kommentarer
Postat av: Emelie

JAG PEPPAR SÖNDER PÅ ATT ELIN SKA MED! BÄST! BÄSTRE TILL OCH MED!!!!! :D <3

2010-01-30 @ 22:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0