VÅNGABACKEN

Fick sova lite längre än vanligt imorse, ända till 07.15. Hurray, tog bussen efter en surochargAlice-timme vid 08.15. Var i skolan kvart i 9 och åkte iväg med bussen till vångabacken. Mhm, vångabacken med skolan, inte kul. Hade hellre suttit hemma och pluggat, blivit klar med läxorna. Men ja, folket var trevligt och teet var gott. Så det dög. Kom hem som vanligt vid 3 och satte mig vid datan, jag vet inte vad jag har gjort idag. Gud vad läskigt, åt jag inget efter skolan? Alice har tappat minnet. I alla fall har jag skapat ett nytt användarkonto på datan, jag vet inte varför men det kändes bra. Sen har jag tappat bort mitt minneskort, hoppas det dyker upp snart, annars blir Alice arg.

Har spenderat kvällen framför skärmen med Lundberg, Frankie och Gunnar. Trevliga människor.
Mintmelonen

Kommentarer
Postat av: Felix

Lundberg, är du säker på att du inte menar Mr Blå?

2010-01-19 @ 22:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0