VI LEKTE TA FATT MELLAN TRÄDEN I SKOGEN.

Mitt nya favoritband tack vare franken, Björns vänner (Y)
För övrigt har jag börjat lyssna massor på Ingenting, Hästpojken och Parken
En ovanligt duktig dag för att vara Alice. Åtminstone för att vara lovet. Jag gjorde en lista igår kväll på vad jag måste göra idag. Jag gjorde faktiskt nästan allt. För det första steg jag upp i tid, redan klockan 10. Sen gick jag efter någon timme framför datorn en promenad, en timme gick jag ungefär. Ute i snön. Snön kom bara en liten stund utan jag gick ut, så jag passade på att ta med mig min kamera då jag inte tog några snöbilder förra gången jag hade tillfälle. Det är minusgrader i Skåne nu. När jag kom in runt 13.00 åt jag lite och sen satte jag mig framför datan. Jag har duschat idag. Sen har jag ritat av Emelie. Jag ahr skrivit en ny låt som jag fick inspiration till från en diktbok vi hade här hemma. Jag har snott en tanke hon hade och gjort om den till min egen. Jag har inte kopierat dikten och skrivit vers 1! : D
Letar runt lite på blocket efter en ny mobil, behöver verkligen det. Den jag har nu var en sista utväg och den har börjat dampa nu. Vissa sms får jag inte och vissa sms från mig kommer inte fram. Så om ni vill få tag i mig, ring!
Jag har bestämt att tillägna en halvtimme om dagen åt att lära mig att gå i mina älskade klackaskor. Gick en runda ute idag, jag vinglar inte det minsta men jag ser dock ut som ett fyllo och hållningen är skum. Får bättra mig!
Efter middagen runt 5 har jag kollat på en bra film, Into the wild, chattat, ritat och ätit dajmtårta.
Nu ska jag läsa lite, spela lite på gitarren och sen ska jag sova. Har ju en fantastisk dag imorgon att vänta. Amanda kommer in till stan så jag ska möta henne.
Pussen,
(bilderna kommer senare)
Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0