Vila i frid Zorro.

Min katt Zorro har dött. Han blev mer än 18 år gammal. Min katt Zorro är död, det är inte lönt att jag försöker beskriva mina känslor, men det har hänt. Jag kan skriva en bibel om detta. Men det gör jag inte för, ni skulle ändå inte förstå. De flesta som läser detta visst nog redan det. Men ändå, jag älskar dig Zorro nu och för alltid. Vila i frid. Ditt hjärta var gjort av guld och det går inte att beskriva min kärlek till dig. Älskar dig för all tid. Ingen kan ersätta din plats i mitt liv.
Detta är ditt inlägg Zorro.
Älskar dig.
Mintmelonen

Kommentarer
Postat av: Kusin

Mm...stackars lilla Zorro. Nu lider han inte mer...men han lämnar andra att sörja. Fina Zorro som vandaliserade vårt tält för många år sedan i er trädgård...=) Hörde av Mormor att han var borta..

Tänker på er, förstår att det är tungt.

Många kramar från mig

2010-01-05 @ 16:25:05
URL: http://tessbloggar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kram från en kusin till! Man får tänka på alla de fina år han hade..han var en gammal man!

2010-01-05 @ 18:24:24
URL: http://handinhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0