Dina läppar är fyllda av sånger.

Sitter vid min dator och lyssnar på Markusen. Peppar att det är arvika om en månad, att jag träffar mina GIIIRLFRÄÄNDS om ett tag. Att jag ska träffa frankie om några dagar. Saknar systra mi med. Emma kom hit igår, vi kollade på en ganska grym skräckfilm, Jennifers Body. Älskar slutet. Och humorn. Och hur jäävla läskig den är då och då. Sen åt vi den nya smaken:
SÅ SJUKT GOTT. köpköpköp. Och drack leesk. Vi låg i gräset när solen tittade fram (Vädret hade damp igår) och pratade. Mysigt.
När vi hade sovit en halv natt för min del steg vi upp var allmänt slöa och lyckliga över sommarlovet. Jag har redan kommit in lite i sommarlovsrutiner. Gick på en liten loppis och fyndade det vanliga, ramar och burkar ehe. Sen åkte emma hem. Hejsvej.
-
Föresten, vad vill ni ha mer av här på bloggen, ni suger på att kommentera så jag antar att något är fel!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Är skit kass på att kommentera... Men jag läser din blogg flera ggr i veckan, på jobbet... Gillar den som den är, kul å veta vad som händer i ditt liv :) Kram på dig!

2010-06-13 @ 20:34:27
URL: http://mammaalekspyssel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0