DONT FUCK UP!

Jag är trött. Sjuk. Gårdagen var ett helvete, förutom det fina vädret. Jag har en konstig näsa så jag fick näsblod varannan halvtimme. Jag gick och snorade och hostade hela tiden. Efter skolan åkte jag in till stan och folktandvården, för att laga en tand. Jag får grymt lätt hål i tänderna. Blä. Sen låg jag och läste och knarkade Ipren i sängen hela kvällen. Gick och la mig väldigt tidigt. Trots det mådde jag inte något bättre idag när jag vaknade. Så jag somnade om och hoppade över skolan. Sen har jag mest suttit vid datorn, kollat på Anna Anka söker assistent och ritat av bestarnas Markus Krunegård. Ska snart åka in till stan med, för att bära tidningar. Usch, vill inte, vill inte, vill verkligen inte. Men så är det. Hejdå best och krya på mig, nu ska jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0