You'd better watch out, 'cause I like you.

Billie the vision and the dancers är ju ganska härliga med.
-
Jag ville inte stiga upp imorse, verkligen inte. Är fortfarande grymt förkyld. Men om jag inte ville få IG i geografi var jag tvungen att vara i skolan, för idag sätts nämligen betygen, vi hade vårt sista prov för denna terminen. Vår sista läxa överhuvudtaget. Ett So-prov, såklart. Vem annars skulle dra ut på det så mycket att de hade ett prov på betygsättningsdagen. Men det är i alla fall så himla fint väder nu och nästan alla lärare är på "Gör vad ni vill" humör, så det blir ganska mycket "solaOchLåtsasAttDuGörNågotViktigt" för vår del. Satte ihop en solskens spellista på spotify och dansade runt till den i köket, samtidigt som jag bakade kärleksmums. Jag tor jag ska börja sy lite kläder förresten, suger på det för tillfället, men jag vill ega! ÅH! Föresten blev jag överlycklig idag när jag såg att barnprograms bandet som håller i bloggen Vilma.se ska spela på kristianstaddagarna, haha, åh vad geek jag låter. Kanske är lite Intern församlingshumor men ändå. Jag ska träffa fina församlingen en hel del i sommar. Det känns fint. Har av två helt olika människor fått veta att jag ändrat min dialekt nu, efter att jag pratar så mycket med församlingen, vet inte om det är positivt eller negativt med dialektbytningen?! Men jag pratade i alla fall med Elin Los värmlänning på nån engelska-lektion, saknar dig människa!
OCH Mari och Emelie om ni läser detta, boken vi ska skicka, jag och Elin har kommit på att vi ska klä den med frimärkena vi använder när vi skickar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0