UKM.

Hej, det var ett tag sen hörre ni. I lördes var det då UKM, på riktigt. Kom dit vid 11. Innan konserten hann jag:
- Äta mat och dricka te.
- Prata med flummigt, musikaliskt, konstnärligt folk.
- Göra en Pärlplatta, den var fin.
- Tappa bort samma pärlplatta.
- Göra 13 pins som är awesome.
- Spela på min ostämda gitarr.
- Spela på min stämda gitarr.
- Prata med konferenciern.
- Bli sminkad.
- Bli nervös, dock inte förrän 10 minuter innan jag skulle ut.
När jag gick ut på scenen sket jag litegrann i publiken, satte mig på stolen framför 500 pers och fokuserade helt på sången. Det gjorde dock att jag glömde hur jag såg ut, därför ser jag oturligt nog lite depprimerad ut. Jag skakade med benen också, det var lite jobbigt. För jag kunde inte få dom att sluta men.

Tack alla som sagt så fina saker om mig, verkligen. Tack, även om jag inte kan ta in det riktigt eftersom jag är dålig på att ta emot beröm men. Tack.

Stackars Harry, eller något.

Kommentarer
Postat av: Felix

Fint & Modigt :D

2010-03-21 @ 23:39:35
Postat av: Mari

Du är bäst, Alice och SKORNA DOM MINNS JAG! :D<3

2010-03-29 @ 18:28:15
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0