Alice har haft en duktig dag.

Nu ska jag berätta hur duktig jag har varit. Först var jag i skolan. Sen åkte jag hem och gjorde LÄXOR! Gjorde klart en svenska uppgift där man ska jämföra två urklipp ur deckare. Känns bra att ha det klarrt men jag vet inte om det är rätt så min Mor får la läsa det :D Och sen (ja det kommer mer) åt jag frukt! nyttigt värre. Efter det var jag och amanda ute och sprang, 4 kilometer, men ändå, bättre än inget! Vi sprang inte så snabbt eftersom båda va slöa, men vi nådde vårt mål i allafall; att springa hela rundan utan att stanna :) Tack för att du följde med Manda, hade nog inte pallat annars...

Och nu, sitter jag och tränar engelska glosor vid datan. Värsta bra hemsidan där man lär sig jättesnabbt. http://glosor.eu/.

På onsdag är det skolfoto. UrkIburk.

Mintmelon

Kommentarer
Postat av: bfmvinmyheart

duktigt!:D kämpa på med springningen :D:D

2009-09-08 @ 16:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0