Bloggdesign klar!

Hej igen, nu har jag då äntligen fått till en blogg design jag är nöjd med (pust!) tog väldigt lång tid att bestämma sig för hur man ville ha det! Inte förrän nu i slutet jag tänkte på att ordna en header, även om designen inte är så kompliserad tar det så förbannat lång tid att bestämma sig, beslutsångets.

Nu hade jag tänkt tipsa om världens bästa matblogg, http://kryddburken.wordpress.com/

Jag har inga planer för dagen, typ städa rummet och förhoppningsvis träffa någon trevlig typ.

Släktkalas tid bestämmt nu! Söndag nästa vecka kl 2, Wohooo?

För er som letar efter tröjor med bandmerch på kan jag tipsa om Rockcity, där jag själv hade tänkt beställa en tröja med Håkan Hellström på baksidan, supersnygg! + att jag är helt galen i Håkan Hellstöm!

Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0