Ett tråkigt inlägg. För uttråkade typer.

Jag är konstig ibland har jag märkt. Det går inte att bota. Men jag har kommit fram till en sak. När man är sk. onormal är man normal, eftersom alla är onormala. Hänger du med? :D

Idag har jag varit i skolan. Sen har jag kommit hem. Sen har jag fått ont i magen. Sen har jag spelat gitarr. sen har jag gått till coop. 

jag har seriösa problem med att lära mig en franska text utantill. helt j**la omöjligt.  Men ni får önska mig lycka till när jag ska läsa upp den inför hela franska gruppen längst fram med bara stödord. 

Jag kanske, kanske, kanske ska va med amanda i helgen. Helt underbart. Jag ska dampa.

Älskar mina conversKorridors typer.

Mintmelonen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med om titeln ända fram till sista meningen. De e najs som faen. /A. D. I. (Min identitet blir bara svårare att spåra för varje dag som går.)

2009-08-28 @ 21:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0