Första skoldan. Samma skola. 8 år nu.

Här sitter jag och sjunger med till Håkan Hellströms Den fulaste flickan i världen.

Har precis varit ute och fotat mina målade fötter i gräset, till Bdb tävlingen.

Jaha första skoldagen. Första dagen i åttan. Vad ska man säga, fick en skitplats, längst fram brevid Anton (pratkvarn med dålig humor) lite positivt är de att sitta nära karin. Vi har ganska Cp humor båda två så, ja.
Kändes sjukt deprimerande att gå in genom dörrarna till den skitskolan. Men vad ska man göra, allt som går är ju att längta till man slipper den. Ny idrottslärare känns sjukt bra eftersom den förra var en 60 årig pedofil. Inte för att jag har så höga förväntningar, men hon kan inte vara sämre än den förra + att det är en tjej.

Efter första skoldagen åkte jag till Ida, vi två har också helt miffad humor när vi snackar, det roliga är att folk runtomkring aldrig fattar det roliga medan vi står och gapflabbar. Haha, minnen. Vi åt nudlar och såg på film, eftersom Ida var väldigt trött gjorde vi inget som var med ansträngande. förutom då att skratta till fjortis klipp som kanske är lite mer ansträngande!

Men vad ska ja säga nu som sammanfattning, deprimerande början med ett bra slut.

MintMelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0