Första skolveckan avklarad.

Jaha, första skolveckan avklarad, känns konstigt, tiden går ganska snabbt faktiskt, men det finns inte en chans att den skulle göra det uta Mina playboy vänner. massa kärlek till er.
Vissa Ämnen (tex. Franskan Pust -.-') känns det som man har glömt bort allt i, så dum man känner sig när man räcker upp handen till varenda J**la mening. Och gissa vad på vår första So lektion, fick vi en läxa till nästa dag. Vad förvånad jag blir pinge haha, (intern humor 8D). man har nästan kommit in i *skolrytmen* men inte riktigt, jag har prblem med att stiga upp kl 6, det har jag alltid haft men nu är det verkligen hemskt. Har kommit in i rytmen att sova till 11 vara uppe till 3. Mycket mer najs, för då är man mycket mer flum.

I helgen blir det släktkalas för min del, trevligt värre, imorn ska jag och min mor åka till stan och handla mat till det, plus en present från mamma, ett par ordentliga löparskor, ni vet sånna dyra man köper på typ löparlabbet, som passar ens fot :D känns najs.

Kommer bli typ supertjock över ett dygn, gissa vilket dygn? :D

En ledtråd, jag har bestämt att jag ska äta tårta till frukost när jag fyller år, och massa kakor på mitt kalas. ¨

Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0