Hej hallå?

Man märker att alla börjar bli lite smått deprimerade över att skolstarten närmar sig (inklusive jag), tex. är det deprimerande med små saker som att åka och handla/shoppa eftersom det står "skolstart!" precis överallt.  Min lärare i idrott ska vi äntligen bli av med, så man är ju klart nyfiken på vilken den nya läraren blir? Men eftersom nästan ingen vill jobba på Spängerskolan så är vi alla vana vid att byta lärare i nästan alla ämnen förutom So.
Per-inge stannar.

Jag har hittat min nya favorit klädaffär Monki heter den, så himla fina kläder har dem där. Men eftersom det inte finns i Kristianstad (GAAH!) måste man åka till malmö! Eller varför inte Göteborg, kanske Linköping? Men när jag har varit i affären har jag i alla fall handlat lite grejer, nyligen på rea i göteborg 75 % rea! grejen är den att Monki har inte bara snygga kläder utan också priser man har råd med!

Skulle igentligen ha gått på Krunegårds konsert idag men Nej det gick inte bra för mamma eftersom vi nyligen varit i Göteborg (ett helt dygn sen ju!) hon förstår sig inte på min Kärlek till Markus Krunegård, och hur gärna man kan vela gå på en konsert!


Jaja, fyller år om en vecka, det är väll positivt...? Mamma säger att jag måste skriva önskelista (ja, vi har fortfarande det) men det är omöjligt att komma på vad man vill ha ju! Jag vill ha pengar, men då är man tråkig...

Vill ha något trevligt att se fram imot men just nu kan jag inte komma på något.

MintMelonen

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej...du har ju kommit på det själv med filmklippen..hehe..o Monki har fina kläder, det finns också i Växjö. Så att du vet...=) Kram

2009-08-16 @ 16:56:40
URL: http://tessbloggar.blogg.se/
Postat av: Sis

Eller, så kommer du upp till Norrköping!! :)

2009-08-24 @ 07:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0