Min dag, bara min.

Tack alla ni som har gjort denna dag så fantastisk. Mamma, pappa, mina playboys (ni vet vilka ni är) och alla ni som har skrivit och kommit ihåg min födelsedag. Roligt att höra från alla, förväntrade jag mig inte!

Började med att vakna upp till mammas och björns ganska morgontrötta sång, paketöppning och en god frukost på sängen. Sen när jag åkte till skolan möttes jag av mina playboys och massa grattis (älskar er) skoldagen var ovanligt bra, bra idrott med en bra lärare för en gångs skull *pust* när jag kommit hem tog det inte så lång tid innan pappa kom och hämtade mig, kul att komma tillbaka till lägenheten igen, var ett tag sen sist. Vi åkte till ett mysigt konditori och köpte en prinsses tårta som jag, pappa, björn och erika gottade oss i. Ännu mer paketöppning, sen åt vi en god middag som pappa lagat. Och nu sitter jag här trött och glad. 

Men det är inte bara jag som fyller år, även min älskade Alice Lagerbrant, hoppas du har haft det lika bra som jag gumman! <3 Du får snart ett kort jag skickade idag hoppas jag! så ses vi i helgen förhoppningsvis också, picknick med röd och vit rutig duk FTW. 

I lördes var jag och mamma på stan hela dagen, först på löparlabbet och provade ut ett par ordentliga springskor (1300kr!) som jag sen fick i present av mamma, tog en timme ungefär, han som jobbade där hatade mina "bandskor" haha, han typ morr morr. Nej men sen gick vi till Nilson en skoaffär i kristianstad och köpte mina första Converse, så snygga att man blir galen! Jag och Ida kom fram till att dom är rödBrunLila! sjukt snygga iallafall, kvalite gämfört med 200:-  skor på alla dom, skopunkten och DinSko som jag handlat skor på innan, Vi tog sen en lång tur på Maxi och handlade till söndagen.

På tal om söndagen, tack alla som kom, jättetrevligt var det att ha släktkalas med god mat och så!

En underbar dag och helg som sagt. 

Mintmelonen

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej Alice!

Verkar som att du haft en underbar helg & födelsedag! Önkar att vi kunnat komma, men det är inte lätt att planera med småbarn som inte vill hålla sig friska :/ Hoppas det blir tillfälle att ses snart iaf! Kram

2009-08-25 @ 11:08:37
URL: http://mammaalekspyssel.blogspot.com
Postat av: bfmvinmyheart

hahah det lät som en härlig födelsedag :D:D hahaha

2009-08-25 @ 18:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0