So läxa, fan.

Har Varit i skolan idag, helt okej faktiskt, väldigt stor skillnad på lärarna vi har detta året och de vi hade förra året. 
slutade kl 14.20 tog då bussen hem till lägenheten, satt och diggade Johnossi på bussen med mina nya hörlurar, najs!

Jag har målat mina naglar lila med blått glitter (intresseklubben antecknar) 

Undrar om ni har något bra filmtips, jag vet alla frågar om de hela tiden men snälla!?

Har So läxa, bajs. Urk. Fy. *pust* 

har precis krängt prinsesstårta (stavas de så?) Gott gott ;D 

Mintmelonen



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nagellack e najs som faen. 8D /ADI (Nu vet du inte vem de e va? ;D)

2009-08-25 @ 21:11:24
Postat av: Anonym

Nagellack e najs som faen. 8D /ADI (Nu vet du inte vem de e va? ;D)

2009-08-25 @ 21:13:03
Postat av: gissa vem de e:D

the hitcher hahah :D

2009-08-27 @ 18:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0