1:a December.

I hela mitt liv har jag velat ha en chokladkalender. Jag har kollat på de andra barnen i affären med avund medan mamma sagt; det är inte bra för magen. I morse fick jag för första gången öppna en chokladkalender. Tack vare församlingen. Jag blev deprimerad förra veckan på bussen när jag såg ett barn ge bort alla chokladbitar i sin 50:- kalender innan lucköppningen börjat. Vad har hänt med traditionen. Känslan av att öppna luckan och glädjen när man stoppar in chokladbiten i munnen, ska det inte vara så som barn?

Somnade ganska sent igår, jobbigt att stiga upp imorse. Men jag kan väll inte skylla på någon. Skolan var helt okej. Har ju mina älskade där <3 Hade bild första lektionen, lyckas aldrig få ett MVG på någon bild hur mycket jag än gör som hon säger får VG+ hur många teknikger jag än använder.
Efter skolan åt jag en rad marabou choklad till förätt en billys pizza till middag och en rad marabou choklad till efterätt. Du behöver inte säga att jag är nyttigast i världen för det vet jag redan. Har pluggat flera timmar idag och kommer nog fortsätta in på natt timmarna (:?
NO prov och SO prov på torsdag. Skjut mig.
Jag vill ha godis, sen vill jag att min kropp ska ge sig ut på en timmes joggingrunda utan att jag behöver säga till den.
Puss på det.

Mintmelonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0